sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Talvikylän Metsänväki 25.5.


Ja taas minä pääsin hoitamaan ihania karvaturrikoita ja ottamaan niistä valokuvia ^_^

Sanonpahan vaan, että olipa viikossa pennut saaneet vauhtia hurjasti lisää! Ja rohkeitakin ovat. Kermis tuli puremaan minua varpaista lähes samantien, kun paikalle saavuin. :D Minulla ei siis tietenkään ollu sukkia jalassa ja sandaalitki jätin pois, kun siellä nurmella kirmattiin pentujen kanssa :D Loppuvaiheessa minun varpaani maistuivat vielä muistaakseni riistatytöllekin, nakersi oikein antaumuksella! Kuviakin olisi, vaan kun on pedikyyrit jääny käymättä, niin ei kehtaa julkasta :D

Päivä oli taas aurinkoinen ja helteinen, pennuilla oli melkoisen kuuma, joten käytettiin niitä vain hetken aikaa auringossa kuvattavana. Mutta tässä päivän kuvasaalista:




Vanni ja pentu :>
Ma olen vähä pörhee :D
Tuun sun uniin XD










Parempaa yhteiskuvaa ei tällä kertaa saatu :D




Salli äiskä :)


-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti