torstai 19. heinäkuuta 2012

Vedessä on kiva lillua


Alkuviikosta käytiin parina iltana pulikoimassa yhdellä uimamontulla. Tai ekalla kertaa vain mies kävi siellä uimassa ja minä ruikutin rannalla ja yritin houkutella koiraa menemään syvemmille vesille nakkaamalla palloa.


Kävihän tuo massun jopa kastelemassa, mutta ei syvemmälle mennyt, vaikka mieskin oli houkuttelemassa. Kovasti kyllä seuraili tilannetta ja juoksenteli kahluuetäisyydellä.

Missä papi??? :O
Katsottiin mitä Mörkö tuumaa, jos mies sukeltaa. No voi herrane aika kyllä tuli pojalle kiire loikkia lähemmäs katsomaan :D Ja niin jämynä seistä tönötti ja tuijotti :D Mutta pöh ei se uimaan siltikään mennyt :D

Ekasta visiitistä tuli tosi lyhyt, kun minä en tosiaankaan mennyt uimaan, eikä ollut mitään suoja-aineita mukana, ja tuolla oli ihan sairaan sikasuperhyperpaljon PAARMOJA! :S Koko ajan jostain nipisteltiin ;( Ja hyttysiä riitti kans, mutta ne paarmat oli oikeesti saakelin vihasia ;(

Mutta seuraavana iltana käytiin sitten uudelleen kokeilemassa, ja tällä kertaa minäkin olin varustautunut sekä uimiseen, että myöskin ottamalla myrkyt mukaan jotta ei tarvitse heti alkaa kitisemään kotiinlähtöä jos en uikaan. :P

Mies meni ensin uimaan ja taas Mörkö juoksi kahlailemaan ja edestakaisin meidän väliä. Minä aloin kävellä syvemmälle, ja kappas vain, Mörkö seurasi vierellä uskollisesti ja huppistakeikkaa! Mörkö UI!! :D Olin niin hämmästynyt koska olin aatellut että ei meidän poitsu taida uimisesta välittää eikä suostu tulemaan. Toisaalta, sanoin jo viime kesänä, että Mörkö menisi varmasti uimaan, jos minä menisin uimaan. ;) Ei nimittäin edes kahlannut ku mies yritti houkutella ekoilla kerroilla, mutta minua taasen seurasi samantien veteen kun menin kahlaamaan :P Onko Mörkö mamman poika <3

Mörkö suostui tekemään muutaman lyhyen uintikierroksen, sitten kyllästyi eikä suostunut enää tulemaan uudelleen. Kahlaili vain ja heiteltiin kyllä palloa ihan vaan siinä kahluuetäisyydelläkin, että olisi hauskaa muutoinkin. Paljon vinkui ja inisi rannalla kun me lilluteltiin syvemmillä vesillä. Ei se mikään vesipeto taida olla, mutta tosi hauska yllätys oli että poitsu niin reippaasti epäröimättä seurasi uimaan! :) Ehkäpä se joskus innostuisi ilman minuakin uimaan, vaikka miehen perässä taikka koirakaverin kanssa! :)


Harmillisesti kuvia ei ole tuosta ekasta uinnista, kun ei sitä kameraa kehdannut sinne veteen viedä :D Mutta ehkä joskus saisi taltioitua tämänkin ihmeen.. :)

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti