keskiviikko 1. elokuuta 2012

Pelottava Peto

Ennen meitä oli täällä viisi, nyt meitä onkin kuusi! :O Lähdimme miehen ja Mörkön kanssa viime perjantaina käymään eteläsuomessa, ja lauantaina 28.7. kotimatkalla mukaan tarttui 7 viikon ikäinen lapinporokoira Peto. :)


Nyt ollaankin muutama päivä ehditty touhuta ja tutustua. Onneksi olen vielä lomalla tämän viikon! Miten kukaan selviää töiden ohella pennun kanssa, minä olen aamusta iltaan touhunnut lähinnä pennun kanssa, sitten Mörkön kanssa, sitten pennun kanssa, sitten Mörkön kanssa, välillä kokeillaan yhdessä jne.. Olen ollut illalla kyllä väsynyt ja uni on maittanut paremmin kuin hyvin :D


Jospa ehtisin taas pitää tätä blogipäiväkirjaa tiuhempaan tahtiin, kun täällä taas sattuu ja tapahtuu, äksöniä riittää ja on jopa tarinoitakin kerrottavana :D Mörkön kanssa on ollut aika lailla nämä kesäkuukaudet sellasta hiljaiseloa, välillä jotain uutta puuhaa mutta useimmiten ei mitään erikoisempaa olla touhuttu nyt. Ehkä tämä uusi tulokas antaisi nyt intoa puuhastella molempien kanssa oikein kunnolla! :)


Myöhemmin lisää, stay tuned x)

-M

2 kommenttia:

  1. Ihanaa! :) Onnea uudesta tulokkaasta! Itselläkin taas pentukuumetta, mutta yritän kestää siihen asti, että ostetaan vihdoinkin se omakotitalo ja sitten Rikille kaveria etsimään. Mahtavaa! :) Innolla odottelen lisää kuulumisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Peto on kyllä hurmannut ihan totaalisesti! :) Minulla ei varsinaisesti mikään pentukuume ollut, mutta aina olen ajatellut että kyllä niitä koiria sitten kaksi täällä on, kaverit toisilleen :D Toivon mukaan!! :DD

      Mekin odoteltiin ensimmäisen koirankin kohdalla, että asutaan omakotitalossa. Onpahan tilaa ulkona ja sisällä. :)

      Poista