torstai 28. helmikuuta 2013

Valjakkotouhuja 23.2.


Minun oli ihan pakko mennä uudelleen ihastelemaan, avustamaan ja kuvaamaan malamuuttivaljakoiden menoa. Okei, pääsin minä kyytiinki pari kierrosta, vaikka ei ollu yhtään niin hurjaa ku ekalla kertaa!! ;)

Mutta tässäpä taas kuvia. Minä olin nyt hyvin tomerana näiden kuvien kanssa, että tiiän mitä teen nyt kameran säädöille ja millä lailla kuvaan. Mitä vielä, sain vain huonompia kuvia! :D

Ajelutuspaikalle siirtyminen :)




Oon vähä BumBo :D
Komia Bumbo :)
Ihana höntti Dipsi :)

"Mennään jo!!!"
Tätä hupia on tarjolla vielä lauantaina 2.3. sekä 9.3. klo 11-15 Vihiluodon kalalla, rakennus näkyykin parissa kuvassa. Osoite on Rytiniementie 4, Tupos. Voin kyllä suositella kaiken ikäisille, aikuisille ja lapsille! :)

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti